آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

باز هم سردرگمی

1394/2/19 0:06
نویسنده : مسی
163 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان امروز از اون روزای بد بود

از اون روزا که نمی دونم چرا ...

دخترکم تو تمام کارهات واسم شیرین همه ی همش

اما وقتی بی دریغ بهانه میگیری نمی دونم باید چه کارکنم.

خیلی تنهام دخترم.

و این تنهایی گاهی من و به شک می اندازه که آیا حداقل در قبال تو درست برخورد میکنم.

نکنه فردا تو با من خوب نباشی.

نکنه من و دوست نداشته باشی

و یا واست ارزشمند نباشم.

دختر شیرینم، اما اگه یه روز اونطور هم شد و من دلم مثل خیلی اوقات که بی وقفه و بی دریغ محبت کردم ،شکست ،  هرگز تردید نکن که مامان بی نهایت دوستت داره.

تو بهترین دلیل زنده بودن منی قربونت بشم

کاش انقدر زنده باشم که بتونم کاری کنم و طوری پرورشت بدم که هرگز نیازمند محبت کسی نباشی و بتونی خودت و تنها خودت هم دیگرام اطرافت رو و هم خودت رو مدیریت کنی

دوستت دارم هرگز به این شک نکن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)