آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

رفتن به دستشویی

1394/2/23 0:34
نویسنده : مسی
216 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تقریباً ذیگه روزها یاد گرفتی که بری دستشویی.

اما گاهی هم از دستت در می ره.

آمیتریس جانم، میدونم که گاهی مامان خیلی مامان بدی میشه .

یه مامان عصبانی و سخت گیر

اما به خدا خیلی دوست داره، خیلی داره با خودش کار می کنه ، و مطمدن باش بیشتر از اینکه تو خدا نکرده نتونی اون و ببخشی ، این منم که به خاطر اشتباهاتم در قبال تو نمی تونم خودم و ببخشم.

امیدوارم همه چیز بهتر از قبل بشه.

هر چند ایمان دارم که خواهر شد چون این خواسته ی همیشگی من از زندگیم بوده.

دوستت دارم.

قربئن اون چشای شیطونت بشه نننتتتتتتتتتتت!!

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
23 اردیبهشت 94 19:59
سلام مامان عصباني و سخت گير ! بچه ها هميشه مادرشون رو دوست دارن و شايد وقتي به سن من و تو برسن قدر اين سخت گيري ها رو بفهمن !
مسی
پاسخ
قبول دارم اما گاهی می ترسم ازم متنفر باشه یا بشه!!