آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بدون عنوان

1394/2/12 1:03
نویسنده : مسی
194 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی پیش بردمت مهد، تا وقتی خودم بودم خوب بود اما بعد اینکه من رفتم تو هم فقط 2 روز دووم آوردی و بعدش هم اصلا نموندی!!

امیدوارم مال سرماخوردگیت باشه. دکترت که اینطور گفت.

از کارهای جدیدت اینکه:

1-کفش هات رو خودت می پوشی

2- خیلی قشنگ می گی مثلاً " مامان بیا" یا "بابا اومد"

3-تو پارک بدون کمک من از همه وسایل هاش به راحتی استفاده میکنی( البته به غیر از تاب)

4-وقتی خیلی خوابت می آد خودت میگی لالا و راحت میخوابی( اتفاق شیرینی که خیلی پیش نمی آد)

5-عاشق کتاب هستی و تقریباً هر شب اگر کتاب نخونم واست نمی خوابی

دیروز که بعد از حدود 2 ماه رفته بودیم خونه ی خاله اینها و تو هی شیطونی می کردی ، وقتی بهت گفتم مامان اگه ادامه بدیم مجبور میشیم بریم خونه و تو خوشحال شدی و رفتی بدو بدو کفشهات و پوشیدی و گفتی "بریم"!!!!

دوست دارم عسل بانمک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)