آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

گرفتن از شیر

1393/10/14 23:51
نویسنده : مسی
318 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

حالت بهتر شده و من از دیروز ساعت 2 تصمیم گرفتم که شیر رو کم کم ازت بگیرم.

رفتم و صبر زرد و ار عطاری خریدم و رو می می زدم.

تو اومدی سراغش و من هر چند اشتباه می دونم اما راه دیگه ای بلد نبودم همونطور که از قبل هی بهت می گفتم ، گفتم مامانی وقتی بزرگ بشی می می تلخ و بد مزه می شه ها .

شاید تلخ شده باشه

و تو خوردی و وااای چهرت دیدنی بود واقعاً!!!

بعدشم تا یاد می می می افتادی یه جوری از ته دل می گفتی "اه اه اه"!!

دیشب سخت خوابیدی

اما امشب یکم بهتر بود .

شب ها بهت شیر میدم فعلاً چون خودم هم خیلی در غیر اینصورت ازیت می شم.

دخترم داری بزرگ میشی ها!!!

دوست دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
15 دی 93 8:54
حالا چرا ساعت 2 ؟ خدا رو شكر كه بهتر شده . راستي تاحالا بهش شير خشك ندادي ؟ اگه شير خودت رو ندي بايد شير خشك بدي؟‌
مسی
پاسخ
همینطوری، ساعت 2 بهش شیر دادم بعدش خوابید و تصمیم گرفتم که از شیر بگیرمش.. راستش وقتی خیلی کوچولو بود بهش دادم . میدونی که آمیتریس تا 2.5 ماهگی زردی داشت. همون موقع دکتر گفت حداقل یک وعده بهش شیر خشک بدم. اما نمی خورد یا اگه می خورد می آورد بالا. حدود 4 تا مدل شیر خشک هم عوض کردم. نه دیگه لازم نیست شیر خشک بخوره می تونه شیر گاو بخوره دیگه.