آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بانک

1393/10/14 23:59
نویسنده : مسی
242 بازدید
اشتراک گذاری

هفته ی پیش رفته بودم بانک واسه وام مسکن.

یه اتفاق جالب افتاد که کلی ذوق کردم.

شما رو صندلی بانک نشسته بودی و یه خانم هم کنارت بود و یه دو تا از فیش های بانک رو مچاله کرده بود و گذاشته بود کنارش.

شما اونها رو دیدی و میخواستی بدی به اون خانم که من گفتم:مامانی خاله اونها رو نمی خواد باید بندازیمشون تو سطل آشغال.

یهو تو از صندلی اومدی پایین و شروع کردی به راه رفتن!!

تعجب کرده بودم آخه یادم نبود که سطل آشغال رو تو بانک دیده باشم یه بهت نشون داده باشم.

دنبالت که راه افتادم دیدم اونها رو انداختی تو سطل آشغال مخصوص لیوان یک بار مصرف!!

هم من هم یه چند نفری که اونجا بودن تعجب کردن و یه نفر گفت جند سالش؟ و یکی دیگه گفت ماشاللا بجه ی تیزیه!!

یادم اومد من آب که خورده بودم لیوانش و تو اون سطل انداخته بودم و شما یادت بوده!!!

امیدوارم وقعاً باهوش باشی و بیشتر از اون امیدوارم از هوشی که داری بتونی درست استفاده کنی عزیزم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

افسانه
15 دی 93 0:48
عزیزم خیلی خیلی خیلی شرمنده ام . چند تا صفحه نظرات با هم باز کردم واسه همه قاطی پاتی نظر گذاشتم . ببخشید . خدا دخمل نازتو حفظ کنه . ماشالله که اینقدر دختر با هوش و با استعدادیه خانومی . ببوسش پرنسس رو .
مسی
پاسخ
ممنون عزیزم. امیدوارم که واقعا باهوش باشه و همینطور عزیز شما
mahtala
15 دی 93 8:40
يعني چي كه واقعا باهوش باشه . خب هست ديگه ... البته اگه به تو نرفته باشه
مسی
پاسخ
یمنون از اینهمه تعریفت مه طلا جان!! ازت متنفرم!! خیلی هم به من رفته !!
❈ Kosar❈
15 دی 93 13:54
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان و بابا
21 دی 93 14:17
سلام عزیزم محمدهانی هم روز تولد کودک شماست.7 مرداد 92 به دنیا اومده اگه دوست داشتید بیاید تا تبادل لینک کنیم