آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

اولین های 1

1393/3/2 1:59
نویسنده : مسی
159 بازدید
اشتراک گذاری

18آذر 92: پستونکت رو خودت از دهان در آوردی و به دهانت بردی

آخرای 5ماهگی:تقریبا می نشستی

5.5 ماهگی: آوای "مامان" و "بابا" رو می گفتی

8ماهگی:"دایی "و "دد" رو می گفتی

22 فروردین 93: واسه اولین بار چهار دست و پا رفتی

28 فروردین 93: واسه اولین بار نرده های تختت رو گرفتی و واسه چند لحظه خودت ایستادی

24 فروردین 93:واسه اولین بار با دهانت صدای نپ نپ در آوردی

28 فروردین 93: واسه اولین بار لبه تخت و گرفتی و ایستادی

1اردیبهشت 93: اولین دندونت نیش زد

14 اردیبهشت93 برای اولین بار وقتی بیدار شدی پاشدی نشستی

28اردیبهشت 93 شب خر و پف کردی

30اردیبهشت 93 واسه چند لحظه دستات رو رها کردی و ایستادی

12 خرداد 93 "عمه" رو گفنی

15خراد 93 دست زدی

30 مرداد یکم راه رفتی و 21 شهریور به راحتی راه افتادی

21 شهریور چیزهای سنگین رو واسه خودت حمل می کردی

31 شهریور صبح که از خواب بیدار شدی و من حال بیدار شدن نداشتم صدادار من و بوسیدی!

2 مهرماه اولین کمکت رو کردی ( داشتم پرده می زدم که یهو گیره پرده افتاد پایین سختم بود بیام پایین دوباره برم بالا بهت گفتم مامانی گیره پرده رو بهم میدی و اشاره کردم بهش ٰ تو هم با اون دستای کوچولوت اون و بهم دادی کلی ذوق کردم)

16 اردیبهشت 94:برای اولین بار خودت رفتی دستشویی ( من نبودم و تو کنار بابا جون بودی)

23 مرداد 94 برای اولین بار با خودت بازی کردی( چند تا مهره کوچیک و انداختی رو در یکی از جعبه های عروسکت بعد هم اینورو انورشون می کردی و می گفتی تاب تاب عباسی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا
31 تیر 94 7:19
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
سحر
2 مرداد 94 22:58
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!