آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

جمعه 99/3/7

1400/3/7 23:37
نویسنده : مسی
291 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم واقعیت زندگی همیشه تغییر..این تنها اتفاقی که هرگز هیچ کس نمیتونه اون رو کتمان کنه.

من توی زندگیم همیشه خواستم دنیا رو بسازم.. دنیای خودم و حداقل. سعی کردم خود خوبم رو پیدا کنم... راستش بیشترین کاری که یقین میدونم تو عمرم انجام دادم سعی کردن بود..

سعی کردم آدم خوبی باشم

دختر خوبی

خواهر خوبی

دوست خوبی

خواهر شوهر خوبی

عروس خوبی

همسایه خوبی

و...



شاید مادر خوبی نبودم... اما سعی کردم باشم.

میدونی واقعا هرگز برای کسی تو زندگیم بد نخواستم، برای ناراحتی کسی یادم نمیاد نقشه چیدن باشم... شاید اگر کسی بارها من و رنجوند ...خود بدم تلافی کرده باشه اما باز سعی کردم نکنم...

میدونی مامان اینکه گاهی حس میکنم خوشحالیت رو ازت میگیرم ،یا ناخواسته بال پروازت رو می چینم..نمی‌تونم خودم رو ببخشم.

پس از تو هم نمی‌خوام که من رو ببخشی

اما توقع دارم باور کنی که مادرت همیشه سعی کرد ولی در هر حال در مقام یک انسان کمبودهای کسری های خودش رو داشت..

آمیتریس عاشقان... به خدا همیشه برای اینکه شاد باشی و درست زندگی کنی تلاش میکنم..

راستی امروز دیگه تصمیم گرفتم هرگز بچه دار نشم... نه برای اینکه تو بچه خوبی نبودی ،نه ‌.. شاید واسه اینکه حس میکنم من آنقدر که باید مادر خوبی نبودم و راستش حس میکنم آوردن به بچه دیگه تو این دنیا با این شرایط اشتباه بزرگی خواهد بود...

امیدوارم هرگز من و سرزنش نکنی مادر

عاشقتم





پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)