آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

امتحان نظام مهندسی

1393/3/24 22:56
نویسنده : مسی
198 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر سلام.

بالاخره این امتحان نظام مهندسی رو دادم. اما خیلی بد!!!

این چند مدت به سختی تلاش کردم تا 2-3 سب بیدار موندم تا بتونم قبول شم . اما امتحان خیلی خیلی سخت بود.

شما هم که مثل همیشه و بیشتر از همیشه سنگ تموم گذاشتی. مخصوصا سه شب آخر انقدر ازیتم کردی که نمی دونستم سرم و به کدوم دیوار بزنم؟

نمی دونم واقعا چرا انقدر از خوابیدن بدت می آد و اگه دوست نداری بخوابی چرا انقدر به من بدبخت گیر میدی که بغلت کنم!!!

اما جدیدا یاد گرفتی وقتی کنارت هستم و خودم و میزنم به خواب که مثلا بخوابیق لپام و می خوری و انقدر مثلا بوسم مسکنی که دلم میخواد از عزیزی لهت کنم !!

 

جدیدا دیگه خیلی اوفات یا دستم یا کمرم درد می گیره و انقدر خسته می شم که دلم می خواد گریه کنم!!

کاشکی امتحان و قبول می شدم ، اینطوری حداقل کمتر احساس زن خونه بودن و .....می کردم!!!!

باهمه این اوصاف انقدر شیرین شدی که روز امتحان واقعا دلم واست تنگ شده بود!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرشیدا
25 خرداد 93 12:16
خوی خدا رو شکر یه نفس راحت بکش حالاایشاله که قبول میشی بیخبرمون نذار امیدوارم توکل به خدا
mahtala
28 خرداد 93 17:13
سلام خوبي ؟ من كه مطمئن هستم تو قبول ميشي . همونطور كه مطمئنم خودم قبول نميشم ! من دوباره از الان دارم ميخونم براي سري بعد ! چرا هر چيزي كه ميخونم يه جور ديگه سوال مياد ؟ امیدوارم هر دومون قبول شیم.راستش واسه خود منم یکم بعید که قبول شم اما امیدوارم!!‌