آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

کادوهای دندون در آوردنت

1393/3/24 23:22
نویسنده : مسی
155 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم با خودم فکر می کردم شاید وقتی بزرگ شدی واست جالب باشه بدونی مثلا واسه دندونیت کیا و چه جیزایی واست کادو خردیدن.

البته می دونی که من فقط واست آش پختم و مهمونی خاصی نگرفتم ، چون خیلی خیلی واسم سخت بود.

اینم عکس کادو هایی که واست خریدند.دست همشون درد نکنه.

و اینم نوشته ای که پرنیان روی اون کتاب مصور نوشته:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرشیدا
25 خرداد 93 12:13
مبارک گل دخترمون باشه ،ایشاله کادوی صد سالگی بگیره ممنون عزیزم همینطور کوچولوی شما
خاله آزاده
28 خرداد 93 16:50
مبارک باشه آمیتریس عزیزم.ایشالا جشن دانشگاه رفتنت گلم. چقدر دلم می خواست که من هم اونجا بودم و از اون آش دندونی خوشمزه می خورد. خانمی کادوت هم باشه طلبت. می بوسمت عزیزم. قربون توبشم عزیزم. از شما خیلی خیلی به ما رسیده خاااانم
mahtala
28 خرداد 93 17:17
مبارك باشه . خنده هاي موذيانه رهام وقتي موقع شير خوردن من رو گاز ميگرفت ، هنوز جلوي چشمم هست ! آره واقعا از یاد نرفتنی!!