آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

دندون آسیاب

1393/7/16 23:53
نویسنده : مسی
217 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز متوجه شدم که اونهمه بیتابی که من حدس زده بودم باید واسه یه دندون جدید باشه درست بوده و شما دندون اسیابت رو داری در می آری .دو تا بالایی کنار دندون نیش!!

و نکته ی جالب دیگه اینکه همش دوست داری دستم و بگیری و من / بابا آرش رو به اتاق خودت ببری و اونجا بشینیم. جالبت تر اینک هیچ ربطی به اسباب بازیهای تو اتاقت یا بازی کردن با تو نداره .همینکه اونجا باشیم معمولا آروم میشی .اما اگر تمام اسباب بازیهات و بیاریم کنارمون باز دستامون می گیری و می خوای که به اتاقت بریم.

شاید احساس مالکیت روش داری.

راستی جدیداً یاد گرفتی وقتی چیز داغی می بینی فوت می کنی یه جور بامزه ای .انگار می خوای اعلام کنی که خطرنام و من اینکار و هرگز یادم نمی آد بهت یاد داده باشم یا زیاد انجام داده باشم!!

دوست دارم شیرینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
26 مهر 93 18:44
دندون جديد مبارك ........ مرسی خاله جون