آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

کرونا.۱۷ اسفند

1398/12/19 21:58
نویسنده : مسی
267 بازدید
اشتراک گذاری
دختر زیبای من

این روزها ، تقریبا کل ایران تعطیل.

همه درگیر بیناری کرونا هستن.... باشعورها خودشون رو در خانه هاشان قرنطینه کردن و بیشعورها ایجاد مشکل میکنند‌.

میدونی عزیزم دنیا خیلی خیلی غیر قابل پیش بینی . و ما واقعا نمیدونیم همون امنیت و ارامشی که هرچند کم ، امروز داریم رو فردا هم داشته باشیم. هر چه قدر کتاب میخونم  و یا از عمرم میگذره و تجربه میکنم،بیشتر به این ایمان میرسم که واقعا باید تو هر شرایطی دنبال خوشی و خوشحالی باشی.

منطورم این نیست که ساده بگیری و بی تعهد و مسیولیت باشی. نه. بلکه منطورم اینه که بهترین کار اینه که تو تمام شرایط یعی کنی بهترین حالت رو برای خودت ایجاد کنی و قدر لحظه هات رو بدونی.

و این چیزیه که دونستنش شاید خیلی ساده باشه اما عمل بهش وحشتناک دشوار.

امیدوارم که بتونم که تو هم بتونی یاد بگیری.

دیروز توی یه مصاحبه تلویزیونی از یه خانم پرسیدند بزرگترین ترست چیه... گفت دخترم... آمیتریس باورت شاید نشه اما تو بزرگ ترین ترس ، قشنگ ترین امید و یه جورایی بزرگترین انگیزه من برای زندگی هستی... و شاید همین حس باعث میشه که گاهی احمقانه رنجت بدم.

من و ببخش عزیزم.

ببخش که به قدر کافی خوب نیستم



این عکس و امروز گرفتیم... اتوبوسی نشسته بودیم😂



اینجا عم داشتی ریلکس میکردی😂



و اینم یه روز آروم درکنار دانیال😅



اینجا بلوز من و پوشیدی🤗



عاشقتم عزیزززز دل مادر





































پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آیسلمامان آیسل
19 اسفند 98 22:37
به امید روزهای با خبرهای خوش انشالله❤️
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اسفند 98 15:44
هميشه شاد باشين ☺️🌺