آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

چرا من و اینطوری میبینی؟

1394/12/11 23:20
نویسنده : مسی
273 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از مهد برگشته بودیم و طبق معمول تو میخواستی بازی کنی و بعدشم نقاشی، وقتی داشتی نقاشی میکشیدی و حرف میزدی ، داشتم با لذت تمااااااااااااااام نگاهت میکردم . دلم میخواست بخورمت از شیرینی .

یهو بهم نگاه کردی و گفتی:

"مامان چرا من و اینجوری میبینی ها"

و بعد من یه لبخند زدم و بلافاصله گفتی:

" ها مامان ، چرا من و اینجوری میبینی؟"

گفتم چون دوست دارم دارم حال میکنم ...

خیلی شیرینی واسه من ، خیلییییییی بانوووووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بانو
13 اسفند 94 7:16
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
mahtala
4 فروردین 95 18:42
سال نو مبارك ... اميدوارم امسال هم سال خوبي داشته باشين ... با هم ديگه ...