آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بزرگ شدن تو

1393/8/14 14:22
نویسنده : مسی
189 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو داری بزرگ می شی. 

و من با تو پیر!

یه دختر رویایی که همیشه واسه رویاهاش جنگید تا به اینجا برسه و تو یکی از قشنگ ترین رویاهای زندگیش بودی و هستی.

اما بدی دنیا به اینه که همه چیز واقعی و توش رویاهای یه آدم تنها جایی نداره.

اینه که خیلی اوقات می شکنه و غمگین می شه اما باز خودش و خر میکنه که ...

دختر گلم یه چیزی رو یادت باشه تو بیشتر لحظه ی بزرگ شدن تو من تنها بودم . تنهای تنها.

وقتی تو رو باردار بودم ٰ و واقعاً تمام نیازم توجه بود ...

وقتی تو رو به دنیا آوردم و تو تا صبح بیدار بودی

وقتی تو اون چند ماه اول مریض بودی و باید می بردمت دکتر

وقتی داشتی دندون در می آوردی و ناآروم بودی

وقتی 

وقتی 

وقتی 

....

من تنها بودم و تو تمام تنهایی هام تنها چیزی که آرومم می کرد این بود که زندگی همینه!!! و می تونست خیلی بدتر هم باشه.

غصه ات نگیره مامان.

من خوشبختم 

یکم دلم گرفته فقط

دوست دارم خانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)