آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

شرکت فراکوه

1393/6/5 20:03
نویسنده : مسی
231 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم با هم شرکت سابق مامان.

همه می گفتن که خیلی ناز تر شدی.

همه خیلی دوستت داشتند و بهت توجه می کردن.

خاله صدیقه هم همش بغلت می کردٰ یه جا مامان بهش به شوخی گفت "نکنه دلت واسه نینی خودت تنگ شده"!!

و اون تو چشماش پر از اشک شد و ...

خیلی ناراحت شدم !! نباید این حرف رو می زدم. چون بعدش که فکر کردم دیدم واقعا سخت دوری از بچه به این شیرینی!!

خوشحالم که در کنارت هستم  . حتی به قیمت خونه نشین شدن و احساس بد بی فایده شدن من.( البته تاکید میکنم من چون شاید خیلی ها تو خونه خیلی مفید تر هم باشند اما من فکر نکنم از این جنس باشم.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
18 شهریور 93 17:25
به نظر من بيرون كار كردن تنها فايده اش پول !