آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

فرمول جادویی

1399/9/16 22:40
نویسنده : مسی
288 بازدید
اشتراک گذاری
شیرین زبون مهربونم دوست داشتنی من

امشب شام و که خوردم به بابا گفتم من دیگه با اجازت از سر سفره بلند میشم. چون اگر بشینم الکی هی میخورم. پاشدم و رفتم طرفا رو یه سری گذاشتم تو ظرفشویی ...

همین حین تو یهو به آرش گفتی... بابا شما هم همینطوری؟

آرش گفت :آره بابا

بعد گفتی: پس  بابا شما بشین بخور که خرو پف کنی!

بعد هم گفتی من و بابا هی می‌خوایم از هم مامان و بدزدیم! من پلانکتونم.. بابا آقای خرچنگ مامان هم فرمول جادویی!

آخه قربون اون ذهن خلاقت بشم من که آنقدر با مزه صحبت میکنی!

امروز برات یه کتاب شاهنامه خریدم و تو خیلی دوسش داشتی و چند صفحه ازش رو خوندی...

عاشقتم بی نظیر دوست داشتنی من



پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)