آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بدون عنوان

1393/12/17 23:00
نویسنده : مسی
161 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

از خودم خیلی ناراحتم

من باید خیلی پر حوصله تر باشم ، می دونم.

باید خیلی صبور باشم و خیلی عاقل.

من باید بتونم از تو همون بهترین ممکن رو بوجود بیارم .

اما اون مسی قوی و مدیر و... خیلی داره بد میشه.

نمی تونم خودم و ببخشم.

واسم دعا کن تا بتونم شایسته واست مادری کنم.

و بدون که واقعا دارم سعی می کنم تا در نهایت توانم برای تو بهترین باشم.

واسم با اون قلب مهربونت دعا کن عسلک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
18 اسفند 93 19:35
وا ..... مادر ، يكي ندونه فكر ميكنه چكار كردي ؟!! همين كه از كار ت زدي براي موندن پيشش يعني بزرگترين فداكاري ... اون هم تو كه ميدونم اصلا تنبل نيستي ... اعتماد به نفس داشته باش بابا....