آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

تو و خاله مریم

1393/10/30 15:36
نویسنده : مسی
276 بازدید
اشتراک گذاری

آخر هفته پیش خاله مریم اومده بود پیش ما

و تو کلی باهاش بازی کردی و اون هم مثل همیشه با حوصله و عاشقانه به تو توجه می کرد.

لاک رو روی کتاب داستانت خالی کردی، کلی یه ذره یه ذره آب آوردی و رو فرش و جاهای دیگه خالی کردی ، چند بار اون و از سر سفرع بلند کردی و بردی تو اتاقت و آخر سر که می خواستیم صحبت کنیم تو و خاله مریم تو اتاق بودین و خلاصه 100%خاله مریم در اختیار تو بود.

 

می دونی آمیتریس یادم خیلی وقت پیش وقتی خاله مریم خونه ما بود و با ما زندگی می کرد به این نتیجه رسیده بودم که هیچکس من و دوست نداره ، حتی مادرم.

و این خیلی حس بدی بود.

در کنار مریم من هیچوقت خوب نبودم!!

و بعد به این فکر کردم که تو بزرگ می شی و همیشه  وقتی اون رو میبینی چقدر دوست داری که من هم مثل اون باشم.

شاد و خندان، بگو بخند، مهربون و دوست داشتنی و از همه مهمتر آسون می گیره و مثل من سخت گیر نیست!!

نمی دونم اما من مثل خودمم.

و من هر سخت گیری که برای تو دارم بیشتر به خاطر اینه که واست لازمه.

به نظر من تو باید یاد بگیری که جای لاک رو کتاب نیست!

خودکار رو نباید رو هر چیزی کشید.

آب بازی جاش رو فرش نیست!!

نمی دونم دخترم درست یا غلط

اما این روزها روزهای خیلی سختی واسم.

روزهایی که همش به این نتیجه می رسم درد دل جایی نداره و آدم باید همیشه خودش رو سانسور کنه.

دوست دارم و کاش هرگز شک نکنی که جقدر عزیزی برای ما

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

Kosar
5 بهمن 93 15:21
ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ . . . . ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ
mahtala
13 بهمن 93 19:36
اين يه جريان طبيعي زندگي هست و تازه خوشحال باش كه دختر داري ! هر چي باشه وقتي بزرگ بشه تو رو درك ميكنه ...
mahtala
13 بهمن 93 19:39
من هم خيلي سخت گير هستم ولي خدا رو شكر رهام ترجيح ميده پيش من كه سخت گير هستم بمونه تا پيش خاله يا مادربزرگ كه به ظاهر مهربون تر از من هستند . اينه كه ميگن هيچ كس جاي مادر رو نميگيره !
مسی
پاسخ
شاید یکی از دلایلش این باشه که پیشش کم می مونی. به هر حال امیدوارم آمیتریس هم اینطور باشه
mahtala
13 بهمن 93 19:45
البته اين رو هم بگم گاهي وقتها من هم با رهام شيطوني ميكنم و بيخيال ميشم كه مادر هستم .
مسی
پاسخ
منم خیلی اوقات اینطورم اما خیلی اوقات دیگه نه.