آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بی تابی های بی امان تو و بریدن های من

1393/10/24 12:37
نویسنده : مسی
220 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

واقعا دیگه بریدم

از صبح که بیدار میشی یه بند نق می زنی تا شب!

واقعا دیگه خسته شدم و یاد گرفتی که جیغ بزنی.

و من بریدم

عصبی شدم و جدا نمی دونم دیگه چی کار کنم.

تو داری زجر می کشی ومن هم باور کن نه کم از تو.

بعضی شبها انقدر که از شدت عصبیت  در طول روز دندونام و فشار دادم درد می کنن و تیر میکشن!

کاش یه دارویی بود یا چیزی تا صبرم رو بیشتر میکرد تا سرت داد نزنم و با تو برخورد تند و یا خشونت آمیزی نکنم.

خسته شدم مادر خسته.

به زور می خوابی با گریه و...

به زور میخوری...

با نق بازی میکنی...

......

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان و بابا
25 دی 93 11:30
سلام عزیزم ممنون به ما سرزدید.اگه اصفهانی هستید طبقه زیرین ترمینال صفه سرزمین عجایب مخصوص کوچولوها داره
مامان و بابا
25 دی 93 11:31
خدا کنه زود زود بزرگ شید ما مامانا دوست داریم خواب راحتتون رو هم ببینیم.ایشالا
مامان و بابا
25 دی 93 11:34
عزیزم به جیغ هاش اهمیت نده هرچی بیشتر توجه کنی بیشتر جیغ میزنه و وسیله دفاعیش میشه.منم پسرم سرش رو به دیوار یا زمین می کوبید که با بی توجهی خوب شد.موقع جیغ زدن مثلا تشویقش کن برقصه تا بتونه خودشو انرژیشو خالی کنه.میدونم چقدر سخته اما صبر کن و حوصله و خودتو اینطوری اذیت نکنه.
mahtala
29 دی 93 10:39
عزيزم ... به قيافه اش نميخوره اينقدر شيطون باشه . البته من در اين مود زياد تجربه اي ندارم چون رهام جيغ يا نق نميزد . شايدم من خونه نبودم ! ولي جيغ يا نق ميزنه چي ميخواد؟
مسی
پاسخ
توجه 100% بازی تمام حق های طبیعی خودش یا چیزهایی که نباید داشته باشه مثل چاقو ، کرم .وو اما خوب منم حق دارم دستشویی برم، غذا درست کنم، یکم تلویزیون ببینم و...
mahtala
13 بهمن 93 19:47