آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

مریضی

1393/10/11 0:16
نویسنده : مسی
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

یه هفته ای هست که مریض شدی. اول تب داشتی بردمت دکتر و به دکتر گفتم که کامل معاینه ات کنه و اون تشخیص داد که fissure (شقاق)داری( دیکته ی هیچ کدومشون و مطمئن نیستم و حوصله ندارم که چک کنم).

ومن باید برات دارو رو با انگشتم بزنم!!

خدا می دونه چه اعصابی ازم خورد.

اما از همه بدتر اینه که تو احساس می کنی دارم ازیتت میکنم.

.این  من و زجر می ده.

چند شب پیش تا ساعت 3 صبح بیدار بودی و مدام از من می خواستی یا بغلت کنم و راه برم و یا باهات بازی کنم.

امشب هم یهو از خواب پریدی و نمی دونم شاید حدود نیم ساعت یا یک ساعت مدام گریه کردی و من راه می بردمت.

بدتر اینه که این مواقع حتی بغل بابا هم نمی ری.

دوست دارم زودتر خوب شو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
13 دی 93 16:50
عزيزم .... مگه بچه ها هم ميگيرن ؟ اميدوارم زود خوب بشه ...
مسی
پاسخ
آره مه طلا جان مصوصا اگه شکمشون با مشکل کارکنه سفت باشه همیشه