آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بی تابی و بی تابی

1393/9/15 23:34
نویسنده : مسی
180 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم یکم بهتر باشم.

صبح زودتر بیدار شدم و کمی ورزش کردم و سعی کردم وقت بیشتری کنارت باشم.

اما تو انقدر بیتابی کردی و .. که دیگه واقعاً کم آوردم.

هفته ی پیش که برده بودمت دکتر گفت خدا رو شکر هیچ مشکل خاصی نداری و این بیتابی هات مربوط به مدل شخصیتت می شه!!

نمی دونم مادر اما گاهی انقدر خسته می شم که شیرینی و لذت با تو بودن و درک نمی کنم و اونوقت کلی غصه می خورم . آخه قطعاً تو تنها فرزند من خواهی بود و تمام این اتفاقات تنها یک بار برای من می افته!!!

راستی جدیداً یاد گرفتی از رو عسلی هم میری بالا تا به میز آرایش برسی و خلاصه اینکه خیلی شیطون شدی.

دوست دارم کو چولوی نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
30 آذر 93 11:16
گاهي وقتا فكر ميكنم مادرم ما چهارتا بچه رو چطوري بزرگ كرد؟ و اينكه من تقريبا هيچي يادم نمياد . يعني رهام يا اميتريس هم اين روزها رو فراموش ميكنن ؟‌