آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

"من"

1393/2/6 16:30
نویسنده : مسی
205 بازدید
اشتراک گذاری

فردا زود خواهد رسید، فردایی که دیگر تمنای آغوش مرا نداری که از من در گریزی.

خواهی گفت من دیگر بزرگ شده م،

و من

هنوز آلوده ی حس مادری کودکانه خواهم بود!!

این روزهای سخت می گذرند، می دانم.

و من فرداها حسرت تمام امروزی را خواهم خورد،که به اضطراب گذشت.

می دانم

می دانم

اما نمی توانم آسوده گذشت.

و فرداهای نزدیک اگر خواستی این عاشقانه ها را تجربه کنی، یادت باشد باید آماده کنی خودت را برای نبودن  "من" ، دیگر نه مانند ازدواج که "نیم منت" می کند، بلکه مانند "هیچ" تمامی آن از تو می گیرد.

و شاید بد نباشد اگر بگویم، بیچاره همسر

بیجاره "من"!!

اما شیرین است این ندین های تریجی "من" .

بعید می دانم پشیمانت کند ،تمام سختی آن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)