آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

اول مهر .. اول دبستان.. جشن شکوفه ها

1398/6/31 16:46
نویسنده : مسی
325 بازدید
اشتراک گذاری
دختر بینظیر من امروز اولین ورود به مدرسه رو تجربه کردی.

روزی گذشت که من از ابتدای تولدت نگران این آغاز بود و امیدوارم من رو ببخشی که شاید تمام تلاشم رو نکردم که جایی بهتر و در شرایط رفاهی بهتر باشی.

از لحظه ای که فرم پوشیدی.. گریه ام گرفت. گریه ای که محصول دلواپستی... حسرت گذر روزهای کودکی تو،و یا شاید کم کم دورشدنت از من بود.

با تمام وجود دوستت دارم و هر لحظه ستایشت میکنم. امیدوارم تمام عشق من رو روزی با تجربه شیرین عاشقانه مادری ، درک کنی و باورت بشه که همیشه خواستم بهترین باشم... اما نتوانستم و مرا ببخشی.





















پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
31 شهریور 98 20:31
موفق باشی گل دختر 😍 ان شالله همیشه شاهد موفقیت هاش باشین دوستم😊 ممنون میشم ما رو دنبال کنید🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:18
خوشکل خانم موفق باشی 🌹🌹
مامان صدرامامان صدرا
16 مهر 98 9:15
موفق باشی عزیزم🌹