آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

عاشقانه های تو

1398/5/24 0:39
نویسنده : مسی
400 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها خیلی اوقات واقعا با نحوه برخورد درست به تو میمونم... چطور باید باهات برخورد کنم وقتی از علاقه ات به جنس مخالف میگی؟ چطور میتونم حس حساسیت مادرانه ام و یا گاهی ذهنیت سنتی که دارم رو کنترل کنم و رفتار درستی داشته باشم.

این روزها خیلی از پارسا میگی... پسری که گویا وقتی آرتین ازیتت میکرد بهت توجه میکنه و واقعا هم خیلی هوات و داره...



این نقاشی رو امروز کشیدی! پسری که زانو زده و حلقه ازدواج به دختره داده و دست دختر هم یه دسته گل... دختره تویی و پسره پارسا.

امروز تو ماشین هی میگفتی مامان این آهنگ و پارسا برای من میخونه..‌ پارسا .. پارسا... منم گفتم مامان نباید اینا رو بلند بگی!

گفتی : چرا مامان؟

هرچی فکر کردم جوابی پیدا نکردم، چرا نباید جلو بابات بکی، چرا باید این حس و پنهان کنی، چرا باید با پنهان کاری بزرگ شی.... این طبیعی ترین حس و نیاز یک انسان.. درسته؟

خدایا کمکم کن‌...

دوستت دارم..

با همه نواقصم تمام سعیم و میکنم که بهترین باشم برات که تو بهترینی برام




















پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نرگسنرگس
24 مرداد 98 1:44
آخی... عزیزم😍 خیلی خودتون و حساس نکنید... حساسیت بیش از حد خودش مضرترین رفتاره.
❤️Maman juni❤️Maman juni
24 مرداد 98 4:39
ای جانم🥰
عمه فروغعمه فروغ
25 مرداد 98 10:40
ای جان😍