آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

اولین سالروزتولد شما

1393/5/1 13:46
نویسنده : مسی
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این چند روز سخت مشغول تولدت هستم. با اینکه می خواستم یه تولد مختصر بگیرم اما خوب همون هم کلی وقت گیر.

دو شب فقط تا 2 شب بیدار بودم تا بتونم کارتت رو درست کنم . چندین کارت تهیه کردم تا آخر سر آخری رو اونم به اجبار و کمی وقت دادم چاپ شه.

البته خیلی هم بد نشد، حالا ایشاللا سالهای بعد بهتر می شه.

اینم  عکس کارت ها:

 

و در آخر:

که بابا جونی آخری رو انتخاب کرد و اولی رو هم رو پاکت زدیم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهام مامان
1 مرداد 93 14:53
بابا مامانی چقدر کارت درسته ممنون عزیزم
mahtala
4 مرداد 93 19:17
منتظر عكسهاي تولد هستم ... با اون غذاها و دسرهاي خوشمزه و زيبا ... باز هم تولدت مبارك اميتريس .... مرسی مه طلا جان البته اینبار می خوام خیلی راحت بگیرم ، چون می خوام بیشتر یه آمیتریس برسم!!
مامان باران
7 مرداد 93 21:07
سلام تولدت مبارک باران ما هم امروز تولدش بود
مریم
14 مرداد 93 2:35
تولدت مبارک کوچولو
mahtala
16 مرداد 93 10:35
كجايي پس؟
mahtala
20 مرداد 93 10:59
يعني اينقدر تولد بزرگ بود ؟!!! هنوز داري ظرف ميشوري؟ كجايي؟؟؟؟ آی گفتی!!1