آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

۸ خرداد ۹۸

1398/3/8 11:18
نویسنده : مسی
364 بازدید
اشتراک گذاری
اینروزها خیلی ذهنم مشعول تصمیم تک فرزند داشتن..

گاهی میگم آیا تو از نتیجه این تصمیم خوشحال خواهی بود..

آیا تنهایی برای تو  آزاردهنده نمیشه؟

اینکه تنها باشی اما از جهت مالی و رفاهی زندگی نسبی خوبی داشته باشی خوبه

آیا اگر خواهر یا برادری داشته باشی من میتونم اون رو خوب تربیت کنم

و اصلا الان اگر بچه دار بشم... سنم کفاف میده که بزرگش کنم و یا مجبورم زود تنهاتون بزارم.

گاهی تمام وجودم ترس میشه... ترس از تنهایی تو...

من همیشه عاشق داشتن خانواده شلوغ بودم... عاشق رفت و امد مهمونی... و همه هراس من تنهایی بود و هست...

اما امروز ترس ازآینده تو من و میکشه به سمتی که سراع بچه دوم نرم... یا شاید هم ترس خستگیهای ناشی از تنهایی بزرگ کردن یه بچه دیگه... یا ترس از اشتباهات تربیتی محتمل...

امیدوارم هر تصمیمی که گرفتم به نفع تو باشه تا بتونم خودم و در قبال تو ببخشم و تو هم از من ناراحتی نداشته باشی..

دوستت دارم و خدا میدونه جقققدر از داشتنت خوشحاللم... عمت و نبینم گلکم.



این عکس و امروز گرفتم... میخواستی موهات و مثل السا درست کنم برات..

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 خرداد 98 11:38
وااای چه پرنسسی شده 😍😘😘😘
مهرآرامهرآرا
9 خرداد 98 14:49
بچه دوم داشتن درسته مسئولیت بیشتری میخواد اما باعث میشه که بچه اولتون در آینده بدون همراه نباشه بدون شک بیشترین آسیبای روحی مال بچه هایه که تک فرزندن . بچه ها درسته بهم حسادت میکنن اما به یه همپا و همراه غیر از پدر و مادر و دوست احتیاج دارن 💚
❤️Maman juni❤️Maman juni
9 خرداد 98 17:24
ای جانم 🌹