آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

روزهای مریضی تو

1397/11/10 18:21
نویسنده : مسی
397 بازدید
اشتراک گذاری
تقریبا یک هفته مریض بودی

خیلی بود . من تقریبا به کارام هیچ نرسیدم .. به زور بهت غدا میدادم.

از تب خوابت میبرد ... بعد تو هزیون میگفتی مامان من نمیخورم.. نمیخورم😥😥😥چکار کنم خوب!

رفتیم یکم بیرون بهت گفتم مامان ببین چقدر بده مریضی.. گفتی عاره مامان میدونم اما خیلی تازم و میکشی من دوست دارم!😥😥

و باز گیر میدی به من که کارام و نکنم و فقط کارای آشپزخونه کنم! چکار کنم با تو!

اینم چند تا از کار دستیهایی که با هم درست کردیم...

لباس عروسک





اینم نقاشی شما که من واسه میزت با برگه های مجله یه حالت تابلویی درست کردم



اینم لباست با شلوار من😆😆😆









میمیرم برات خلاصه
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
10 بهمن 97 20:02
الههههی انشالله که بزودی خوب بشه عروسک چه هنر و خلاقیتهای قشنگی 😚😚😚👌 خدا حافظش باشه💗
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 بهمن 97 8:38
انشالله که زود زود خوب بشه. 😇