آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

درد دل

1397/7/9 22:32
نویسنده : مسی
601 بازدید
اشتراک گذاری
دخترکم این روزها بیش از هرچیز درگیر پروسه مهاجرت هستم.

تمام تلاشم و میخوام داشته باشم تا آینده بهتری برای هممون بسازم.. اما بیشترین سختی پیش روم اینه که تنهام.. کسی سنگ نمیاندازه جلو پام.. اما دستهام و هم نمیگیره..

آمیتریس نمیدونی که چقدر سخته اگر بخوای  خود بهترینت باشی و دل به مثل همه بودن ندی!

اینها حرفهای دلم..‌ کاش یه روز این و از من بپذیری که آدم بودن و تلاش کردن برای اینکه بهترین خودت باشی سخت ترین باری که خدا رو دوش بنده هاش گذاشته...

دوستت دارم..

این عکس همین چند لحظه پیشه که داشتی دعا می کردی..  دورت بگردم مادر



این عکس جمعه .پل طبیعت که با داعی رفته بودیم.. مرده اون ژستاتم من



اینم چند روز پیش مدرسه زبان



و در نهایت تو و پدرم.. تو تا عزیز تر از جانم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)