آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

اولین روزهای با بو بودن.

1397/6/14 15:12
نویسنده : مسی
679 بازدید
اشتراک گذاری
الان تو اینستا یه پست دیدم که نوشته بود:

"اولین علائم باداری"

یادش به خیر....

وقتی تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم ... تو اون ماه اول و قبل آزمایش دادن ... دل تو دل نبود که بدونم باردار هستم یا نیستم.... همش دنبال علائمش بودم.. هنه علایم باداری هم به دوران بعد از آزمایش مربوط میشد‌.

دیونه ای هستم خلاصه در جای خود.

همیشه میگم خدا من و میشناخت .. اگر مثه خیلی ها بعد ۶ ماه تو رو بهم میداد فک‌کنم دیگه افسردگی گرفته بودم..

خلاصه برات بگم قشنگم.. انقدر دوست دارم که خدا میدونه و شاید باورت نشه و شایدم درست نیست اگر بگم ... اما بدون تو بزرگ ترین علتی هستی که از من آدم بهتری میسازه و پدرت بزرگ تریت علت شادی من...

دوستون دارم

این متن رو خیلی دوست دارم و بهش معتقدم... گفتم تو هم ببینی شاید به دردت خورد😘😘

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
14 شهریور 97 16:22
محبتتشویق