آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

شب یلدا

1396/10/1 0:35
نویسنده : مسی
535 بازدید
اشتراک گذاری



[img:]

عزیزکم امشب شب یلداست و من کنار تخت دراز کشیدم و تو تازه خوابیدی!
دیشب زلزله ۵.۲ ریشتری اومد که البته بابا فهمید اما من و زن عمو بانو که بابت مریضی عمو اومده بود متوجه نشدیم.
کلا امسال اولین ساای بود که شوق و ذوق یلدا رو نداشتم.. اما تو گفتی مامان درست کنیم و با هم درست کردیم و به سلیقه خودت چیدی.
راستش خیلی خیلی خیلی خوشحالم که دارمت... اما احساس میکنم بزرگترین خودخواهی من بودی و از این جهت قشنگ ترین اشتباه زندگیم.... اشتباه نه از بابت آمدنت به دنیا ی من، بلکه از بابت آمدم به دنیای تو.


میدونم خیلی اوقات خوب نبودم.
من و ببخش
اما تو برای بهترینی...
کوچولوی شیرین دوست داشتنی من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرا
1 دی 96 12:06
یلداتون مبارک ❤❤❤❤