آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

عذاب وجدان

1396/2/12 15:40
نویسنده : مسی
188 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرینم

انقدر دوستت دارم که همیشه انگار آرزوم بودی...

از لحظه ای که خدا تو رو به من داد ، به خودم قول دادم بهترین مادری باشم که می تونم...

خیلی سعی کردم .. اما نتونستم اونطور که باید!!

شاید باورت نشه اما شبهای زیادی رو به خاطر عذاب وجدانی که در قبال تو دارم به سختی میخوابم....

کاش زیاد سعی نمیکردم درست تربیتت کنم، زیاد مطالعه نمی کردم... آسون میکرفتم..

انوقت شاید هیچ نمی فهمیدم که چقدر اشتباهات بدی دارم و راحت بودم!!

خودخواهی نه؟؟ اما باورت نمی شه دخترم.. به جون خودت بیشترین زمانی که از خودم بدم می اد و خودم ولایق هیچ چیز نمی دونم وقتی که برات مامان بدی میشم...

اما باور کن همیشه دوستت دارم وو بی انتها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)