آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

تنهایی تو!!

1395/4/13 12:40
نویسنده : مسی
312 بازدید
اشتراک گذاری

آخر هفته پیش رفته بودیم کرج.

اونجا که میریم تو خیلی خوشحالی. هم دو و برت شلوغ میشه و هم مرکز توجه هستی و از همه مهمتر پرنیان هم کنارت و تو کلی باهاش بازی میکنی .

اما چیزی که واقعا  من و عذاب میده اینه که وقتی پرام و پرنیان با هم بازی میکنن  و خوب به خاطر شرایط سنیشون که هم سن تر هستن ، تو رو بازی نمیدن.

و تو هر بار دلت میخواد مه پیششون باشی.

راستش ایندفعه که دیدم بازیت نمیدن، با همه منطقی که داشتم و حق رو به اونها میداد، ناراحت شدم. اومدم پیشت و با هم یکم بازی کردیم و سعی کردم بهت یاد بدم نباید از کسی خواهش کنی تا در کنار تو باشه، حتی فکرش هم عصبیم میکرد!!

نمیدونم چرا انقدر این مورد من و آزار میده!!

خیلی برای تنهایی تو دلم می گیره.

دوستت دارم عسل بانوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)