آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

نبودن من

1394/11/18 0:04
نویسنده : مسی
350 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش داشتم به نبودن خودم فکر میکردم.

روزی که پیش می آد بالاخره.

داشتم فکر میکردم چقدر از ته قلبم آرزو میکنم که جلو تر از خیلی ها برم، برادرها، دوست هایی که دوستشون دارم، همسرم و البته و هزار البته تو.

بعد به زندگی بدون خودم فکر کردم.

حس کردم خیلی ها ناراحت میشن.

و شاید تنها .

شایدم نه بد نشه واسشون:)

و خودم ، دنیایی که نمی شناسم..

نمی دونم همیشه دیدگاهم به مرگ یه زندگی بهتره که واسه ندیدنش از ترس به این دنیا چنگ میزنیم...

اما تو...

خیلی اوقات یاد حرف مامانم می افتم...

امیدوارم در هر شرایطی قوی باشی و در کنار کسانی که حقیقتا دوستت دارند.

گاهی به مرگ فکر می کنم

و به نبودنم در کنار تو

صادقانه میگویم

تنها هراسم :

جهنم بی مادری توست.

هرچند...

برای تو بهشتی نساخته ام..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mahtala
3 اسفند 94 12:11
نميشه اشك آدم رو در نياري ؟ ديوانه تر از من هم يعني كسي وجود داره ؟!!
مسی
پاسخ
چاکریم خانووم نفرمایید شما کلا استاد مایی حتی تو دیوانگی
mahtala
3 تیر 95 18:04