آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بدون عنوان

1394/7/29 1:17
نویسنده : مسی
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

علارقم تلاش زیادم ، باز هم نظام مهندسی قبول نشدم!!غمناک

و تو هم هنوز جیش و خوب نمیگی!!

خیلی خسته هستم!!

چند تا کار جدیدی که می کنی:

1-یار گرفتی اجسام و بر اساس رنگ دسته بندی میکنی ( البته فکر کنم حدود 1 ماهی میشه)

2- صحبت کردنت خیلی بهتر شده

3- گاهی که کار دارم و وقت بازی یا توجه بهت و ندارم ، میآیی می گی :" مامان به من نگاه بکن ، حرف بزن!!"

4-چند مدت پیش کنارم نشسته بودی و من داشتم سیب میخوردم، که یهو برگشتی و بهم نگاه کردی و گفتی :"مامان اینطو قرچ قرچ نخور"!!

5- یه مدتی هست که هرچی میشه میگی :"چی شد؟" یا "این چیه؟"

6-فک کنم 2 هفته پیش بود، آویشن دم کردم و آوردم که بخوریم( شنیدم خیلی واسه سینه و مقاومت بدن خوبه که سرما نخوری)هی گفتی :مامان این چیه؟ منم به خیالم که آخه تو خوب متوجه نمیشی ، گفتم مامان جان چایی( خیلی وقتها چای سبز ، یا زنجبیل ودم کرده ، یا چای زنجبیل و دارچین می خوریم) تو یهو بوش کردی و گفتی :" مامان این عرق نعدا ( یعنی عرق نعناست)" و من در کمال ناباوری گفتم مامان چی و تو دوباره و دوباره تکرار کردی " عرق نعدا"!!!

7- جدیداً  گاهی به من میگی :" مامان مسیه من""

و کلا خوردنی تر و دوست داشتنی تر شدی

راستی I love You  رو هم یاد گرفتی( آخه یه عروسک داری که همش این و میگه)

و از همه مهمتر هر شب و صبح من و کلی می بوسی!!

عاشقتم!!بوس

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)