آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بدون عنوان

1393/3/1 10:14
نویسنده : مسی
143 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که همیشه بهترین ها رو عطا می کنه.

خیلی خوشحام که آدرس این سایت و به جز  3 تا از صمیمی ترین دوستام هیچ کس نمی دونه.

اینجوری خیلی راحت تر می نویسم.هر چند که تو تقریبا هرگز به من فرصت نمیدی پشت کامپیوتر بشینم.مگر اینکه خواب باشی که البته اون زمان هم من انقدر کاردارم که دیگه وقتی نمی مونه!

این چند مدت یکم سرما خوردی ، البته خدا رو شکر خیلی ازیت نشدی، فقط آبریزش بینی بود ، اما خوب چون مانع می شد که بتونی شیر بخوری ،خودش کلی دردسر ساز شد.

اما هنوز تو خوابیدن هنوز مشکل داری،45 دقیقه طول می کشه تا بخوابی و بعد نیم ساعت فقط می خوابی شب ها هم که حداکثر هر 2 ساعت یکبار بیدار میشی.

دیشب دیگه واقعا بریده بودم. خیلی خسته میشم،خیلی.

و بد تر اینه که وقتی خسته میشم، دیگه مامان بدی میشم !!!:(

راستی شنبه هم رفتم و تسویه حساب کردم،خدا می دونه چقدر حس بدی داشتم که مجبورم خونه نشین بشم و ...

یه جورایی حس خوبی ندارم.

اما خوب مادری هزینه هایی داره که باید پرداخت، و من پشیمون نیستم.

فقط خدا کنه بتونم تو این فرصت مطابق اونچیزی که می خوام رشد کنم.
توکل به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
5 خرداد 93 17:26
بهت حسوديم ميشه . كاش من هم ميتونستم از سر كار بيام بيرون ! از اين "بهترين لحظه ها" يي كه داري استفاده كن و شاد باش ... قربونت بشم.