آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بدون عنوان

1394/5/4 13:31
نویسنده : مسی
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرینم.

به زودی شما یه دختر ناز 2 ساله میشی ، سخت و آسون، داری بزرگ میشی  و من از دیدن هر سانت قد کشیدنت و  خندیدنت و دیدن کار جدیدت یه لذتی میبرم که خدا می دونه.

دخترم از زمانی که یادم بود ، همیشه داشتم خودم و می ساختم ، انگار آروم بودن و یه زندگی عادی داشتن و هرگز دوست نداشتم.

همیشه سعی کردم بهتر و بهتر و بهتر باشم.

نمی دونم چقدر موفق شدم ، اما ایمان دارم اگر تلاشم نبود همینی که هستم هم نبودم.

اما از وقتی که شما وارد زندگی من شدی، یه جورایی همه چیز فرق کرده، خودم و ملزم می دونم به بهتر بودن و شدن و پیشرفت کردن. دوست دارم همیشه باعث خوشحالیت باشم.

امتحان نظام مهندسی این دوره رو هم دادم . ببینم چی می شه . می تونستم خیلی خیلی بهتر بدم اما خوب توانایی روحیم ضعیف شده بود.

توکل به خدا .ببینیم چی میشه.

دخترم امسال واست تولد نمی گیرم . اما آتلیه میبرمت و ازت عکس می گیرم و یه تولد خانوادگی سه نفره می گیریم.

دوست دارم. امیدوارم همیشه ی همیشه شاد زندگی کنی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)