آمیتریسآمیتریس، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

ثبت لحظاتی سخت شیرین

بدون عنوان

1394/4/19 2:06
نویسنده : مسی
239 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خاله آزاده اومده بود پیشمون.

بعد از 3 سال ، و برای اولین بار دیدن تو.

وقتی دوستهای قدیمی و خیلی از آدمهایی که دوسشون دارم و از قبل میشناسم رو بعد مدتی می بینم خیلی دلم میگیره. 

من هنوز خیلی از واقعیت های زمان رو نمی تونم قبول کنم.

اینکه دیگه یه دختر 18 ساله نیستم و باید این رو بپذیرم!

دلم یاد روزهایی و می کنه که با هم بودیم و آزاده خیلی اوقات یه جوری بهم نگاه می کرد که انگار خیلی عجیبم، یا خنگ یا خونسرد!!

و من می فهمیدم ، اما نمی دونستم باید چه کار کنم ! خوب واقعا اونطور بودم ، یکم عجیب، تودار و تو خیلی مسایل بی تفاوت و خنگ!!

یادش به خیر!

اما خوشحالم که دوستانی دارم که من رو با تمام آنچه که هستم ، دوستم دارن .

و من همیشه تشنه اینطور دوست داشتن بودم و هرگز نتونستم/ نخواستم با بازیگری یار واسه خودم جور کنم . شاید واسه همینه که کلاً دوستان زیادی نداشتم و ندارم.

می دونی دخترم ، خوب یا بد هنوز تو خیلی مسایل آنچنان غرق می شم که نمی تونم ازشون بیرون بیام.

درست مثل همون روزها!!

این روزها خیلی خوب نیستم .

یه جورایی تو یه حس بد موندم!

یه حس کلی تو مایه های حس خوب نبودن !

انگار همش آدمهای اطرافم و می رنجونم.

با حرفهام ، نگاههام ، دیدگاههام!!

اما هنوز نمی دونم اشتباه من دقیقاً کجاست!!!

بی خیال عزیز مامان وقتی  اینها رو می خونی ،خیلی سخت نگیر .گفتم که :خیلی خوب نیستم!!!

دوستت دارم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahtala
23 تیر 94 8:54
سلام به وبلاگت سر ميزنم ولي خيلي وقتها حرفي براي گفتن ندارم گفتم بدوني از دستم ناراحت نشي !!!
مسی
پاسخ
عزیزمی خانوووم با توجه به شناختی که ازت دارم چیز عجیبی نیست!!